popunder

Sunday 28 February 2016

Panduan asas penternakan ikan tilapia Ebook

Untuk menceburi sesuatu bidang perniagaan itu bukanlah mudah. Banyak cabaran dan halangan yang perlu diketahui dan dipelajari sebelum menceburkan diri kita dalam sesuatu bidang perniagaan itu. So kali ini aku nak kongsi sebuah ebook yang dihasilkan dan digubah sendiri oleh orang yang memang berpengalaman banyak dalam bidang pernternakan ikan tilapia ni. Bukan aku yang berpengalaman tu. Orang yang aku maksudkan adalah En Muhammad Zhafran.
En Zhafran, penulis
dan pengarang ebook ni
Untuk pengetahuan korang, beliau dah berkecimpung dalam bidang dari tahun 2009 lagi. Setelah menjadi seorang usahawan yang berjaya dalam bidang penternakan ikan tilapia, beliau berhasrat untuk berkongsi sedikit ilmu yang ada dalam dadanya kepada mereka yang baru ingin berjinak-jinak dengan bidang penternakan ikan tilapia ini. Semua panduan2 yang terdapat dalam buku ini adalah hasil daripada pengalaman2 orang2 yang dah berjaya dalam bidang ni.
Bagi sesiapa yang berminat boleh lah klik di sini untuk mengetahui lebih lanjut mengenai ringkasan lengkap tentang ebook ini.

Klik di sini untuk melihat senarai2 ebook lain yang dijual oleh pihak kami.

2 comments:

  1. Did you hear there's a 12 word sentence you can tell your man... that will trigger intense emotions of love and impulsive appeal to you deep within his chest?

    That's because hidden in these 12 words is a "secret signal" that triggers a man's instinct to love, worship and care for you with his entire heart...

    ====> 12 Words That Fuel A Man's Desire Impulse

    This instinct is so built-in to a man's brain that it will drive him to work better than ever before to do his best at looking after your relationship.

    As a matter of fact, triggering this all-powerful instinct is so mandatory to achieving the best possible relationship with your man that as soon as you send your man one of the "Secret Signals"...

    ...You'll soon find him expose his soul and heart to you in a way he never experienced before and he'll identify you as the only woman in the world who has ever truly fascinated him.

    ReplyDelete
  2. Yuk Coba Keberuntunganmu Setiap Hari... Join Disini Sekarang Kumpulan Berbagai Macam Permainan Taruhan Online Terbaik di Indonesia, Kunjungi Website Kami Di Klik Disini dan Dapatkan Bonus Terbaru 8X 9X 10X win klik disini untuk mendapatkan akun Sabung Ayam anda dan Bonus Berlimpah.

    ReplyDelete