popunder

Friday 26 February 2016

Clixsense : Bagi Duit atau tidak?

Baru-baru ni aku ada join satu program kat internet yang menjanjikan bayaran kepada peserta-pesertanya. Program tu nama diberi Clixsense. Websitenya korang bleh tengok kat clixsense.com.
Aku dah buat research dan melihat pendapat beberapa pegguna internet dan ternyata program ini memang betul-betul program membayar semua pesertanya. Setakat ni takde lagi yang komplain program ni tak bayar diorang. Sesiapa sahaja boleh menjana duit dari laman web ini sama ada dengan menjawab survey, menekan ads, main permainan yang mereka sediakan yang dipanggil 'Clixgrid', dan juga membuat offer2 yang mereka bagi. Antara offer yang disediakan oleh mereka ada mendengar radio (ya betul, mereka bayar kita duit untuk mendengar radio) dan beberapa program lagi. Semua duit akan dibayar melalui akaun PayPal dan dari akaun PayPal kita bawak masuk duit tu ke akaun kita. Bagi mereka yang belum mempunyai akaun PayPal, boleh mendaftar akaun anda di sini. PayPal ni penting bagi mereka yang nak menjana duit melalui internet, lebih-lebih lagi kalau nak berurusan dengan pihak luar negara. Clixsense adalah contoh pihak luar negara yang kita nak berurusan nanti.

Macam yang aku selalu dengar, There's nothing to expect from here. Jangan ingat kita boleh menjana duit beribu-ribu dari sini. Kita mungkin boleh dapat $20++ dalam seminggu. lebih kurang RM80~90 la kalau ditukar ke ringgit malaysia. Tapi ini lebih baik daripada kita tertipu dengan scammer2 diluar sana yang hanya mementingkan keuntungan macam youthtoearn..Puiiii!!!! Buat rugi masa dan tenaga je. Alahhh..kira ok ape.. bukan bayar pape pon. Siap dengar radio lagi dah boleh dapat duit dah. hahaha. Tapi dalam website ni program yang paling banyak bagi duit adalah Clixgrid. N Clixgrid ni bukan asal main terus dapat duit. Dia macam Cabutan bertuah. Yang lain2 tu macam klik2 ads cuma bayar dalam 0.01~0.001 $ je.. main Clixgrid ni boleh dapat dalam 10$ dalam sekali main.
Haaaa..ni lah game clixgrid nyee,, Kalau korang tengok gambar di atas, ada lagi kotak2 kecik dalam gambar tu kan? haaaa..korang kena klik kat satu2 kotak tu untuk dapat 10$. Ade 30 kali percubaan tiap hari, kalau nasib baik, dapat lah 10$. kalau tak, nak wat camne..huhu. Tapi aku memang gerenti korang akan menang 1-2 kali dalam seminggu. Triknya, haaa... main game ni pun ade trik gak. bukan main bedal je. Caranya, korang buat satu pattern, yang korang boleh ingat setiap hari. contohnya pattern macam gambar di atas. So tiap2 hari korang main game ni, korang kena tekan tempat yang sama je, sebab 'hadiah' tu tiap2 hari akan bertukar tempat randomly. Tapi kena ingat, kena try TIAP-TIAP HARI. Dengan cara ni, aku memang gerenti boleh menang dalam 2 kali seminggu, kalau nasib baik mungkin boleh menang lagi 3-4 kali. yelah sape tau kan?huhu

So kalau korang nak join website ni, register kat Clixsense.com. Inshaallah boleh dapat sikit duit sampingan, lebih2 lagi for student yang memang pening kepala nak botak dah xtau mana nak cari duit...

7 comments:

  1. Ini serupa main tikam-tikam.. Hukumnya haram. Contoh main tikam di fun fair https://youtu.be/WxQ2dzt0iBg. Kalau takde duit, ikut perintah Allah dalam surah Nuh ayat 10-12. Banyakkan taubat istighfar dan jauhi maksiat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmmm... yeke tikam? tapi kan.. tikam2 yang saya tahu berdosa adalah tikam2 yg berunsurkan perjudian. Contohnya mcm yg u dh mention, tikam2 kat funfair tu. Dimana kita mempertaruhkan duit untuk dapat duit, yang belum tentu kita dapat. Dalam kes ni kita tak pertaruhkan apa2 pun, just tekan2 kat petak 4 segi tu, kalau kena dapatlah duit, kalau tak kena tak rugi apa2 pun. Tak gitu bang/akak?

      Wallahua'lam....

      Delete
  2. boleh ajar cara nak dpatkan duit dengan cepat di clixsense...dah seminggu main tpiiii...😭😭😭

    ReplyDelete
  3. Kerja secara online mmg ada yang betul ada yang tidak..kena pandai2 research la..jgn main ikut orang jek...sbb dulu aku ikut orang ..haramm..semua tak menjadik..now dah pandai sikit , aku guna platform yang betul utk buat duit banyak secara online ni..alhamdulillah...

    ReplyDelete
  4. The best facts about Clixsense Work From Home Program:
    1. SURVEYS: 50+ 5-40 minute surveys paying $0.50-$2.50 each.
    2. 12 Offer Walls - Make $0.5-$20 per offer.
    3. MICRO TASKS - Complete 1,000's of small tasks from many companies.

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete